reklama

V závetrí pozornosti občanov - učiteliek@učiteľov regioškolstva SR !

Kuj železo a pikle kým sú horúce a aktuálne pre naše potreby ! Tak tento prístup volí podliak A. Danko a jeho kohorta z SNS !!! Kým pozornosť väčšiny občanov je sústredená na R.Fica a jeho kandidatúru za ústavného sudcu. Ako vždy-

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

poriadne P O L A R I Z U J Ú C E H O našich občanov i stredo a vysokoškolskú mládež Slovenska. A Danko s akademičkou Lubbyovou to poriadne zneužívajú. Aj dnešným SCHVAĽOVACÍM KONANÍM poslancov NR SR - zákona o pedagogických a odborných zamestnancoch základných a stredných škôl Slovenska: Riadne neprediskutovaným s kompetentnými partnermi ministerstva školstva -pred jeho serióznym a demokratickým prerokovaním v NR SR. S početnými pozmeňovacími návrhmi, konštruktívnou kritikou (sám som podal návrh kreditného systému dľa základnej spravodlivej tézy - (PREPLÁCAŤ KONKRÉTNEMU ZAMESTNANCOVI KAŽDÝ AKTUÁLNE PLATNÝ a právoplatne získaný K R E D I T !!!) a teda, aj s úpravami paragrafov zo strany najkompetentnejších - učiteľov a odborných pracovníkov, ako verejných zamestnancov regioškolstva SR ! Ako učiteľ so skoro 40- ročnou praxou som to navrhoval v dostatočnom časovom limite. Tesne pred koncom kariéry Plavčana. Veľmi nekompetentnú a nekvalifikovanú odpoveď na moju iniciatívu mám v podobe písomného stanoviska vysokej úradníčky ministerstva školstva. Svedčí to, o jej hlbokom nepochopení môjho návrhu zmeny kreditového systému i arogancii z jej strany i strany exministra *Plavčana. Odvoláva sa, pre mňa ako autora originálneho a nového návrhu o preplácaní kreditov učiteľov, nepochopiteľne, na dodnes platný kreditný systém, ktorého legislatívnu podobu poznám desaťročie naspamäť ( od r. 2009"!)! No v odpovedi ministerstva chýba najdôležitejšie pre každého autora novej myšienky, princípu, metódy, formy, prostriedku a pod. Nie je tam ani náznak či zmienka k môjmu návrhu zmeny !!! Jednoznačne z ich odpovede vyplýva, že ako aktívny učiteľ - NEMÁM PRÁVO NAVRHNÚŤ úradníkom z ministerstva školstva - strešného orgánu systému - svojou pedagogickou iniciatívou ZDOLA -žiaden originálny návrh, riešenie problému či originálny a tvorivý projekt. ! Tridsať rokov po víťazstve demokracie a NEŽNEJ revolúcie na Slovensku nás úradníci opäť dusia a odopierajú mám naše základné práva !!! Ako za éry šemocnej vlády KSČ a KSS!!.V duchu vysloveného verejného obdivu občana A. Danka k normalizačným praktikám jedného z jeho politických vzorov - doktora marxizmu-leninizmu Gustáva Husáka. Tak takto nie, premilený Andrej DaNKO. NEBUDEš ŠLIAPAŤ PO MOJICH OBČIANSKYCH PRÁVACH A SLOBODÁCH !!! Vrátane mnou navrhovanej pozitívnej zmeny vyplácania kreditov v rámci svojho celoživotnéhio vzdelávania. To považujem za popretie svojich základných ľudských i občianskych práv. A zároveň za porušovanie Slovenskom prijatej medzinárodnej Charty učiteľa zo strany ministrov školstva SR - P.Plavčana i M. Lubbyovej , o ktorej Charte učiteľa!) kedysi písal v 90-tych rokoch popredný metodológ Sergej Christenko, spoluautor Milénia...!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takéto zvrhlé a arogantné metódy spolupráce učiteľ z terénu kontra ministerský úradník bežne fungujú v našej komunikácii. Ale treba ich verejne pranierovať ako práve robím týmto blogom na sme.sk. Stanovisko k môjmu návrhu NEZAUJALA ani nová ministerka z toho istého straníckeho košiara z SNS! Preto tvrdím, že predseda Ján Slota bol vzorom pre partnerskú komunikáciu s občanmi, hoci niekedy odpovedal aj hrubo. Ale ODPOVEDAL. Ale komunikoval. To Dankovcov absolútne chýba. Odpovedajú a reagujú výberovo, ignorantsky a účelovo. Mnohých občanov ignorujú a hrubo urážajú. Aj preto odvôdnene pužívam v blogu termín podliak Danko. Zvlášť po afére s jeho rigoróznou prácou, nie kompilátom (nech by bol kompilovaný obsah do 50% práce!, pripúšťam mierne), lež s nehoráznym P L A G I Á T O M - v rozsahu vyše 80% kompilovaného obsahu rigoróznej práce. To v praxi znamená, že vlastne časti už dodnes napísaných diplomoviek, rigoróznych, doktorandských a habilitačných prác sa môžu KOMPILOVAŤ a skladať. A ich autori získavať veselo tituly od malého doktora - po profesora. Hurá na ne!!! Ak mohol A. Danko, môžu v princípe všetci občania. Stačiť bude hádam po desiatke prác z každého z existujúcich vymenovaných druhov prác na tituly. Zvyšok budú kompiláty. To je Kocúrkovo, ktoré nemá na akademickej pôde páru ani na VŠ v latinoamerických, ázijských či afrických rozvojových krajinách, To verne odzrkadľuje aj úroveň slovenského VŠ za vlády ministrov nominovaných SNS i samotným plagiátorom Mgr. A. Dankom. Nemá morálne právo predkladať žiadnu školskú legislatívu!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

občiansky aktivista "Za prosociálne Slovensko!" - Ivan Olejár - pedagóg so skoro 40-ročnou praxou

Ivan Olejár

Ivan Olejár

Bloger 
  • Počet článkov:  984
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kritický, no zvyčajne naznačím, či priamo ponúknem riešenie problému. Rád totiž projektujem. Dokonca donedávna, kým ma neodstavili slovenskí demokrati, som ho aj vyučoval deti a školskú mládež veľmi aktívne. Presnejšie - učil som ju tvorivo mysleť, vyjadrovať a obhajovať svoje publikované názory, konanie a presvedčenie. To sa dnes v špinavom svete, nás dospelákov nenosí a hlavne nehodí. A preto som v malom školstve SR . dva roky pred dôchodkom dolietal až ták, že som sa komplexne zdravotne i osobnostne dezintegroval, po našom - zrútil Postupne sa uzdravujem a veľmi mi pri tom pomáha práve činnosť blogera. Fakt, že sa môžem s Vami podeliť o denne zažívanú realitu. Hlavne v SR! Som katolícky veriaci, absolvent 4 úspešných VŠ štúdií i držiteľ výučného listu v profesii stolár. Som aj laický teológ - absolvent RKCM bohosloveckej fakulty UK v Bratislave. Život ma neraz poriadne vyfackal , no náš Pán zároveň podržal. Vďaka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu