reklama

Totalitné praktiky SMERu-SD: Obedy zadarmo! Pre všetkých v regioškolstve !

Tak takéto všeobecne platné praktiky zavádza SMER-SD pre naše deti, mládež a vnúčikov. Kto to zastaví, vážení spoluobčania.? Ja sám nie! No spojme sa a žiadajme vysvetlenie od kompetentných. Veď ohrozujú zdravie našich detí !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ihneď dokážem praktickou realitou. Modelujme situáciu napr. v okrese Bardejov, kde je primátorom Ficom veľmi vážený priateľ a spolu straník MUDr. Hanuščák. Prakticky zodpovedný za situáciu na každej z mestských základných a materských škôl ako šéf s kompetenciou zriaďovateľa ! Teraz je taká situácia, že ohrozil nezistené počty detí a mládeže tým, že do školských jedálni preniklo mäso z chorých kráv z Poľska. Cez jeho podporovateľa a pravidelného voliča - šéfa firmy Cimbaľák. Tento pán riaditeľ firmy bol zhodou okolností začiatkom 80-tych rokov aj mojím žiakom. Obľúbill som si ho. Pre slušné vystupovanie. Aj preto mal študent M. Cimbaľák aspoň štvorku z chémie, hoci vedel menej ako na napr. osmičku. Ak som ho vyvolal dostal moje špeciálne zadané otázky na dostatočnú pred celou triedou a to ma oprávňovalo takto ho hodnotiť. Za trošku iných štandardných okolností by nemal šancu. No to je mojím pedagogickým majstrovstvom. Dať šancu na dostatočné hodnotenie z predmetu aj tým najmenej disponovaným, kam Marián C. iste z chémie PATRIL,, No stal sa dobrým mäsiarom a podnikateľom... Môj pedAGOGICKý PRíáSTUP K NEMUI VôBEC NEĽUTUJEM. ZASLúžIL SI HO. a OBHáJIL PRAXOU. NO MOHOL ľahko umňa preadnúť a nezískať výučný list v profesii mäsiar... Preto ma veľmi prekvapila jeho úspešná podnikateľská kariéra. Je momentálne jedným z najúspešnejších podnikateľov Bardejova i Prešovského kraja.... Prepiekol sa mu úspešne nedávny podvod s kvalitou spišských párok. Prvý signál. že Marián si absolútne verí. Veď kedysi v minulom storočí kvitol výnosný obchod pri prevádzaní koní cez poľsko-slovenské hranice.... Tak prečo neskúsiť ťažko identifikovateľné hovädzie mäso z ťažko chorých kráv...?! Riskol to. No sotva doplatí, pretože je za ním Boris H. Môj spolužiak z medicíny a konškolák, podobne ako Harabín, Radačovský, Smerek a iní... Dnešní mocipáni Slovenska. Hanuščák nezabranil môjmu vylúčeniu zo školských služieb z organizačných dôvodov... No, M Cimbaľáka sa vždy neochvejne zastal! Zaujímavé, že ?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No s jedlom rastie chuť. A tak Marián C. nemal žiaden morálny problém vysporiadať sa s dodávkou mäsa z poľských chorých kráv. Dojmom naivného hlupáčika, ktorý každému (i Poliakom!) naletí vedel vždy okolie bezosporu presvedčiť... A tak Marián C. dodal ich nezištne coré mäso aj do Bardejovských škôl a škôlok. S požehnaním MUDr. Hanuščáka, ktorý ho znovu vyseká z najhoršieho Tak ako vysekal vedúceho odboru školstva jazdiaceho pod vplyvom alkoholu. Ako kedysi-ktosi vysekal po prvý krát Ing. J.Slotu. Tiež za alkohola a jazdu pod jeho vplyvom. Neuveriteľné, no reálne. Fakty nepustia. Ruka ruku obmyje! Dokedy bude platiť tento škandalózny a korupčný spôsob pomoci verným vazalom a podporovateľom?! Dokedy sa budete báť MUDr. Hanuščáka tak, ako sa donedávna báli Humenčania JUDr. Vaľovej?! Zobuďte sa, Bardejovčania ..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

I rodičia detí. Ako môže diktátor R. Fico nalinkovať školopovinným deťom zákonne, cez hlúpych koaličných poslancov NR SR celoslovenský projekt -Obedy zadarmo! A doaoj školám naň poľské môso, soľ a iné škandalózne a znehodnotené suroviny! Typicky sociálne s patričným hyenisticým zádrheľom. No nikdy nie skutočne zdravo a prosociálne, smeráci... Hanbite sa !

bývalý obyvateľ Bardejova - RNDr. Iv Olejár - občiansky aktivista ; aj pre jeho zákernú školskú politiku v meste ako zriaďovateľa - som sa nútene musel sťať vnútorným migrantom a tesne pred dôchodkom sa presťahovať s manželkou do Prešova; hanba ti, Boris H.!

Ivan Olejár

Ivan Olejár

Bloger 
  • Počet článkov:  984
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kritický, no zvyčajne naznačím, či priamo ponúknem riešenie problému. Rád totiž projektujem. Dokonca donedávna, kým ma neodstavili slovenskí demokrati, som ho aj vyučoval deti a školskú mládež veľmi aktívne. Presnejšie - učil som ju tvorivo mysleť, vyjadrovať a obhajovať svoje publikované názory, konanie a presvedčenie. To sa dnes v špinavom svete, nás dospelákov nenosí a hlavne nehodí. A preto som v malom školstve SR . dva roky pred dôchodkom dolietal až ták, že som sa komplexne zdravotne i osobnostne dezintegroval, po našom - zrútil Postupne sa uzdravujem a veľmi mi pri tom pomáha práve činnosť blogera. Fakt, že sa môžem s Vami podeliť o denne zažívanú realitu. Hlavne v SR! Som katolícky veriaci, absolvent 4 úspešných VŠ štúdií i držiteľ výučného listu v profesii stolár. Som aj laický teológ - absolvent RKCM bohosloveckej fakulty UK v Bratislave. Život ma neraz poriadne vyfackal , no náš Pán zároveň podržal. Vďaka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu