reklama

Prezidentská hádanka na Slovensku. Riešenie.

Je po prvom kole prezidentských volieb. Očakáva nás druhé a rozhodujúce kolo. Rozhodne sa medzi kandidátom a kandidátkou. Skúsme občanom ponúknuť riešenie v podobe odľahčenej verzie hádanky. Tu je moja ponuka. Originálna. Posúďte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zistite moju prognózu priezviska budúcej najbližšej hlavy štátu v perojatívnej podobe. Správnou odpoveďou resp. vylúštením mojej hádanky: "KTO sa stane prezidentom Slovenska z dvojice kandidátov postupivších do druhého kola? Ak jeho priezvisko vytvoríš zjednotením názvov dvoch očarujúcich vtákov našich západných a východných slovanských susedov. Bez interpunkčného znamienka - dĺžňa. Po česky symbolu novo počatého života - bociana. A po rusky, do chrumkava upečenej kačice."

Žeby z takto dvoch slovne skrížených vtákov vznikol budúci prezident váženej SR? Ale áno ! Len dúfajme, že s väčšou objemovou kapacitou mozgu - akú majú dva uvedené vtáky... Jeden mužského rodu - bocian a druhý ženského rodu - kačka - ako naši kandidáti v druhom kole. Zvlášť ako si uvedomíme, že kačka po rusky je UTKA, ako poznáme z hodín ruštiny za socializmu a bocian po česky je zas ČÁP. a bez dĺžňa zase iba ČAP. A zjednoteniím bociana a kačky máme v pejoratívnej podobe meno nového prezidenta resp. prezidentky Slovenska v tvare získanom vyluštením mojej hádanky(!):

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Č A P U T K A 

RNDr.PaedDr.ThMgr.PhilBc. Ivan Olejár - občiansky aktivista projektu "Za prosociálne Slovensko !"

Ivan Olejár

Ivan Olejár

Bloger 
  • Počet článkov:  984
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kritický, no zvyčajne naznačím, či priamo ponúknem riešenie problému. Rád totiž projektujem. Dokonca donedávna, kým ma neodstavili slovenskí demokrati, som ho aj vyučoval deti a školskú mládež veľmi aktívne. Presnejšie - učil som ju tvorivo mysleť, vyjadrovať a obhajovať svoje publikované názory, konanie a presvedčenie. To sa dnes v špinavom svete, nás dospelákov nenosí a hlavne nehodí. A preto som v malom školstve SR . dva roky pred dôchodkom dolietal až ták, že som sa komplexne zdravotne i osobnostne dezintegroval, po našom - zrútil Postupne sa uzdravujem a veľmi mi pri tom pomáha práve činnosť blogera. Fakt, že sa môžem s Vami podeliť o denne zažívanú realitu. Hlavne v SR! Som katolícky veriaci, absolvent 4 úspešných VŠ štúdií i držiteľ výučného listu v profesii stolár. Som aj laický teológ - absolvent RKCM bohosloveckej fakulty UK v Bratislave. Život ma neraz poriadne vyfackal , no náš Pán zároveň podržal. Vďaka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu