reklama

Predbehol dobu svojou prosociálnosťou a ľudskosťou - Karol Gott

Ak by sme dovčera mali uviesť žijúci príklad prosociálnej osobnosti na území bývalého Československa, ktorej piesne a umelecká tvorba ovplyvnili aj obyvateľov veľmoci - Nemecka v našich končinách- bol, je a bude ňou - Karol Gott !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ďakujeme Vám úprimne majstre za každú pieseň nabitú odkazmi ako žiť, milovať a prekonávať nepriazeň osudu. Sú ich stovky a budú nás i naďalej viesť životom, ak nám bude ŤAŽKO A CLIVO. Ak sa budeme spoliehať na čarovný vplyv priateľstva, lásky, pokory a nezištnej služby blížnym peknou a povzbudzujúcou pesničkou KARLA GOTTA@comp.. Zostanú nevyčerpateľným zdrojom energie a optimizmu - pokladom nás všetkých vašich dlhoročných obdivovateľov. Duch Svätý vás obdaril svojimi darmi hojne a Vy ste sa s nimi dokázali podeliť v službe trubadúra i bárda a maliara s blížnymi. &&v tom je Vaše prosociálnosť voči Bohu, sebe i blížnym, vrátane nepriateľov. Veď aj neprajníci mohli často čerpať zo zdroja energií Vašich piesní a celej umeleckej tvorby. Dokonca z nej budeme čerpať naveky. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ZA TO VÁM PATRÍ náš SPOLOČNÝ OBDIV, ÚCTA, PRIATEĽSKÁ SPOMIENKA, MODLITBY A VEĽKÉ - " Ď a k u j e m e , KARLE !!! " Stretneme sa v nebíčku! 

Odpočinutie večné daj mu, ó Pane, a svetlo večné nech mu sieti ! Nech odpočíva v pokoji, aj náš majster piesní - Karol Gott.

občansky aktivista "Za prosociálne Slovensko i svet - Ivan Olejár - fanúšik i spolubojovník v chorobe

Ivan Olejár

Ivan Olejár

Bloger 
  • Počet článkov:  984
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kritický, no zvyčajne naznačím, či priamo ponúknem riešenie problému. Rád totiž projektujem. Dokonca donedávna, kým ma neodstavili slovenskí demokrati, som ho aj vyučoval deti a školskú mládež veľmi aktívne. Presnejšie - učil som ju tvorivo mysleť, vyjadrovať a obhajovať svoje publikované názory, konanie a presvedčenie. To sa dnes v špinavom svete, nás dospelákov nenosí a hlavne nehodí. A preto som v malom školstve SR . dva roky pred dôchodkom dolietal až ták, že som sa komplexne zdravotne i osobnostne dezintegroval, po našom - zrútil Postupne sa uzdravujem a veľmi mi pri tom pomáha práve činnosť blogera. Fakt, že sa môžem s Vami podeliť o denne zažívanú realitu. Hlavne v SR! Som katolícky veriaci, absolvent 4 úspešných VŠ štúdií i držiteľ výučného listu v profesii stolár. Som aj laický teológ - absolvent RKCM bohosloveckej fakulty UK v Bratislave. Život ma neraz poriadne vyfackal , no náš Pán zároveň podržal. Vďaka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu