reklama

Zápas roka: Rozhodla sabotáž trénera Hapala. Odíď dobrovoľne.

Keď nepostúpia na futbalové ME Česi, nepostúpia ani Slováci. To je pravdepodobne futbalové krédo malého českého mužíčka, no bohužiaľ , aj súčasného trénera futbalovej repre SR - P. Hapala. Hlavne v dvoch domácich zápasoch, keď SR

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

získala až jeden, z možných šiestich bodov. Už jeho správanie počas hrania úvodných hymien v našich zápasoch - bolo viac ako provokatívne a povšimnutia hodné. Vykľulo sa šidlo z vreca..

O remíze s Walesom rozhodol školáckou hrubou chybou NESTRIEDANIA Nora G., hrajúceho dovtedy tak so žltou kartou ako aj s bolestivým zranením hlavy.Pritom k dispozícii bol ďalší jemu rovnocenný hráč, pričom v zápase dostal prednosť práve Noro D. Neospravedlniteľná chyba, okrem iných aj pri našich striedaniach aj už proti Chorvátom, za ktorú tréner repre skladá funkciu. No nie na posra.... Slovensku, kde je všetko možné, len nie niesť plnú zodpovednosť za výkon a hrubé chyby v profesii. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Noro bol totiž vylúčený a my sme sa nezmohli na žiaden záverečný tlak a víťaznú zmenu výsledku v zápase roka proti Walesu, ktorý získal z dvojzápasu so Slovenskom štyri body a pravdepodobný postup práve cez Slovenskú futbalovú reprezentáciu. Neodôvodnené a hazardné Lobotkove výlety nás stáli lepšie výsledky. Starý harcovník Pekárik pri góle Walesanov znovu zlyhal. A mohli by sme pokračovať... No Hapal to toleroval a odignoroval vo viacerých zápasoch po sebe. A tu je výsledok. Krutý ako vždy. To je tak, keď je neprajný cap záhradníkom. Nám bolo treba už len českého trénera. Ďalšie komentáre sú zbytočné. Kde sa dvaja včera bili, tretí zvíťazil. Kto? Hádajte. Nepôjde Čechia, nepôjde Slovakia. A šmitec, Pavle H. 

Ivan Olejár

Ivan Olejár

Bloger 
  • Počet článkov:  984
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kritický, no zvyčajne naznačím, či priamo ponúknem riešenie problému. Rád totiž projektujem. Dokonca donedávna, kým ma neodstavili slovenskí demokrati, som ho aj vyučoval deti a školskú mládež veľmi aktívne. Presnejšie - učil som ju tvorivo mysleť, vyjadrovať a obhajovať svoje publikované názory, konanie a presvedčenie. To sa dnes v špinavom svete, nás dospelákov nenosí a hlavne nehodí. A preto som v malom školstve SR . dva roky pred dôchodkom dolietal až ták, že som sa komplexne zdravotne i osobnostne dezintegroval, po našom - zrútil Postupne sa uzdravujem a veľmi mi pri tom pomáha práve činnosť blogera. Fakt, že sa môžem s Vami podeliť o denne zažívanú realitu. Hlavne v SR! Som katolícky veriaci, absolvent 4 úspešných VŠ štúdií i držiteľ výučného listu v profesii stolár. Som aj laický teológ - absolvent RKCM bohosloveckej fakulty UK v Bratislave. Život ma neraz poriadne vyfackal , no náš Pán zároveň podržal. Vďaka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu