reklama

Husákovec vyznamenal ďakujúceho za intervenciu ČSSR v roku 1968 ! Hanebnosť SR-IN MEMORIAM

Dnes si pripomíname dva roky od násilnej vraždy na objednávku novinára Janka Kuciaka a jeho snúbenice M. Kušnírovej, ktorá podľa vyjadrenia vraha bola v nesprávny čas na nesprávnom mieste! Odpočinutie večné  - daj im Pane Bože a...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A súčasnú -výročnú pamiatku snúbeneckého páru mladých nevinných obetí - przní a vedome zneucťuje (!)) kresťanský farizej a predseda NR SR Andrej Danko, ktorý navonok vyzýva na modlitby za tieto obete násilia a zlovôle mocných Slovenska !!! Dokážem ihneď ako vždy v svojich blogoch na SME.sk, kde po spoplatnení diskusných príspevkov k blogom - nerád vyjadrujem svoje pravdivé fakty.

Ten istý Andrej Danko, tými istými FALOŠNÝMI ústami dnes oznamuje spoluobčanom, že prvým nositeľom ceny J.M. Hurbana sa stáva tak AKO DANKO - RODENý HUSáKOVEC A EXKOMUNISTA -MILAN ČIČ!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tá istá osoba, ktorá ako vysoký komunistický potentát na Ústrednom výbore Komunístickej strany Československa - verejne masmediálne ĎAKOVAL OKUPAČNÝM ARMÁDAM VOJSK WARŠAWSKEJ ZMLUVY vedených armádou vtedajšej RÍŠE ZLA - ZSSR- aj na stránkach vtedajších Východoslovenských novín z roku 1968... Pozri, napr. v Prešovskej knižnici Východoslovenské noviny s Čičovým článkom - poďakovaním!!! Tak takéto politické vývrtky si nedovolil ani Vasil Biľak, M. Jakeš či A. Kapek a spol. A tento drzák sa neštítil prevziať po Nežnej 1989 post predsedu NR SR, keď ju odmietol vykonávať Ján Budaj pre verejne priznanú spoluprácu s ŠtB... Tak takýto charakter a osobnosť nám vybral na ocenenie primitív a obdivovateľ Ríše Zla - ZSSR a jeho nástupníckeho štátu Ruska - kapitán Danko. Verím, že ide po voľbách o týždeň .za jeho spolustraníkom Ing. J. Slotom do večného zabudnutia. Nehanebník Danko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak mi niekto dokáže, že tento blog je nepravdivý hoax či polopravda, okamžite mu vyplatím 10-tisíc ečiek a SME.sk sa verejne ospravedlním a skončím s blogovaním.

občiansky aktivista hnutia Za prosociálne SR i svet! - RNDr.PaedDr.ThMgr.PhilBc. Ivan Olejár, bloger

Ivan Olejár

Ivan Olejár

Bloger 
  • Počet článkov:  984
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kritický, no zvyčajne naznačím, či priamo ponúknem riešenie problému. Rád totiž projektujem. Dokonca donedávna, kým ma neodstavili slovenskí demokrati, som ho aj vyučoval deti a školskú mládež veľmi aktívne. Presnejšie - učil som ju tvorivo mysleť, vyjadrovať a obhajovať svoje publikované názory, konanie a presvedčenie. To sa dnes v špinavom svete, nás dospelákov nenosí a hlavne nehodí. A preto som v malom školstve SR . dva roky pred dôchodkom dolietal až ták, že som sa komplexne zdravotne i osobnostne dezintegroval, po našom - zrútil Postupne sa uzdravujem a veľmi mi pri tom pomáha práve činnosť blogera. Fakt, že sa môžem s Vami podeliť o denne zažívanú realitu. Hlavne v SR! Som katolícky veriaci, absolvent 4 úspešných VŠ štúdií i držiteľ výučného listu v profesii stolár. Som aj laický teológ - absolvent RKCM bohosloveckej fakulty UK v Bratislave. Život ma neraz poriadne vyfackal , no náš Pán zároveň podržal. Vďaka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu