reklama

Ja-pán, ty-pán! A kto bude husi pásť a obhospodarovať pôdu SR ? Čarnogurský?

Čarnogurský Ján je človek, ktorý ako premiér rozbil na minimálne tri desaťročia naše poľnohospodárstvo zabezpečujúce našu SEBESTAČNOSŤ. Ešte aj teraz by ho bolo treba brať na zodpovednosť a izolovať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No má aj tvár disidenta a to mu roky zabezpečilo imunitu a beztrestnosť. No je to škodná v revíre SR podobná autokratovi Vl.Mečiarovi či R. Ficovi. Zničil naše rozvinuté poľnohospodárstvo, ktoré nám závidela celá Európa. Pretvoril krajinu na obrovské burinisko a zdroje plevelu a zlých zelin.. Zničil spolu s Rómami naše skvelé zemiakárstvo pod Tatrami. A potom sa strápňoval pri likvidácii odpadu vytvoreného Rómami na sídlisku Luník 9 v Košiciach. Neurobil nič pozitívne, aby za tridsať rokov vyťažená drevná hmota na Slovensku v našich bujných a zdravých lesoch zostávala doma a tu sa finalizovala aj na nábytok... A s pridanou hodnotou realizovala na trhoch EÚ. Je to obyčajný zradca Slovenska. Hoci s minulosťou disidenta. Aj bývalý disident môže páchať zlo a ničiť náš vidiek a jeho obyvateľov. Predtým väčšinou prosperujúcich poľnohospodárov a roľníkov na dedinách. Ich vizitkou bývalej prosperity sú doslovne vidiecke sídla, záhrady, garáže, altánky, hospodárske budovy, stajne, kuríny, králikárne, holubníky, bazény či záhumienky skoro v každej usadlosti...No, začína to zívať prázdnotou, pán černoknažník-čarnogurský Ján. Vdaka vám - rusofil nepodarený.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo s tým chcete urobiť - pán nový minister poľnohospodárstva M. a pán minister Budaj ?! Miesto v chládku sa nájde i pre neho...

RNDr.PaedDr.ThMgr.PhilBc. Ivan Olejár, aktivista i projektant: Za prosociálne Slovensko i svet!

Ivan Olejár

Ivan Olejár

Bloger 
  • Počet článkov:  984
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kritický, no zvyčajne naznačím, či priamo ponúknem riešenie problému. Rád totiž projektujem. Dokonca donedávna, kým ma neodstavili slovenskí demokrati, som ho aj vyučoval deti a školskú mládež veľmi aktívne. Presnejšie - učil som ju tvorivo mysleť, vyjadrovať a obhajovať svoje publikované názory, konanie a presvedčenie. To sa dnes v špinavom svete, nás dospelákov nenosí a hlavne nehodí. A preto som v malom školstve SR . dva roky pred dôchodkom dolietal až ták, že som sa komplexne zdravotne i osobnostne dezintegroval, po našom - zrútil Postupne sa uzdravujem a veľmi mi pri tom pomáha práve činnosť blogera. Fakt, že sa môžem s Vami podeliť o denne zažívanú realitu. Hlavne v SR! Som katolícky veriaci, absolvent 4 úspešných VŠ štúdií i držiteľ výučného listu v profesii stolár. Som aj laický teológ - absolvent RKCM bohosloveckej fakulty UK v Bratislave. Život ma neraz poriadne vyfackal , no náš Pán zároveň podržal. Vďaka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu