reklama

Primitivisimo Slovakia. Primitív Krajči.

Bez prieskumu, pred poučovaním občanov SR o momentálnom stave v slovenských lekárňach a v predajniach zdravotníckych potieb -SPUSTILO MINISTERSTVO ZDRAVOTNÍCTVA SR v čele s ministrom, vraj praktizujúcim kresťanom Krajčim - kampaň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

V zmysle najnovšej tézy, že liečenie z ochorenia vírusmi KOVIDu-19 začína ešte pred bránami nemocníc. Čo vzbudilo negatívne reakcie u všeobecných lekárov nemajúcich univerzálny manuál diagnostifikácie pacientov na diagnózu ochorenia KOVIDom-19, a odmietajúcich tým pádom prebrať zodpovednosť za dynamický stereotyp a všeobecný algoritmus postupu pacienta v DOMÁCOM LIEČENÍ choroby. Neslýchaná arogancia lekárskeho stavu - ako pracovníkov verejnej služby oproti nám pedagógom regio školstva, ktorí sme ORDINOVALI V ČASE NÚDZE pri on-line výučbe ako švajčiarske hodinky voči zverencom - školopovinným deťom a mládeži. Podotýkam, že za tretinový plat voči lekárom Slovenska. S rovnakým UNIVERZITNÝM vysokoškolským vzdelaním ako lekári v SR !!! Tak toto je skutočne hrdinský prístup našich matiek - žien učiteliek v núdzi šarapatenia KOVIDu.... Ostro kontrastujúci s lekárskou dobre PLATENOU ELITOU OD ROKOV 2003/2004! DOVTEDY SME AKO ŠTÁTNI ZAMESTNANCI MALI ZASLÚŽENE - ROVNAKÚ PLATOVKU !!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ministerstvo zdravotníctva masovo vyzvalo občanov SR aby si kúpou v lekárňach zabezpečili do rodín , okrem teplomera aj za 9€ prístroje na stanovenie nasýtenosti krvi kyslíkom. A poučili nás o realizácii orientačnej samodiagnostiky i potrebe lekárskej intervencie pri výsledkoch 40 až 60 percent a nižších!

Dnes som v krajskej metropole tretieho najväčšieho mesta SR, kde ešte pred 60 rokmi premávali bežne vozy ťahané kravami, volmi a konskými záprahmi s gazdami, navštívil 10 lekární a jednu predajňu zdravotníckych potrieb. Prístroj som nezohnal. Všade ma úctivo vypoklonkovali. Jedine v zdravotníckych potrebách mi po 10-tich minútach súkromného telefonického hovoru pani vedúcej s firemnými zamestnancami, ktorí jej prišli merať nábytok v domácnosti, mi láskavo oznámila, že prístroj majú. Potešil som sa. Oplatilo sa počkať i merať doslovne púť za prístrojom po lekárňach v uliciach mesta. Vytiahol som úctivo manželkinu päťdesiatku ečiek. S nádejou. No, v zápätí ma šokovala cenou vytúženého prístroja -111-€. 12krát vyššou ako uvádzali pracovníci zdravotníctva vedení Krajčim v televízii.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Priatelia, vy si z občanov SR robíte už otvorene P- D -L. No pôjdete do zabudnutia. Na Sputniku V !

Prosociálny poradca a občiansky aktivista - Ivan Olejár, mesto, kde včera ľudia ešte pobehovali v gumených čižmách s vidlami v ruke a dnes sú vlastníkmi lekární s tovarom, ktorý práve nezoženiete ! Ako praví Kocúrkovčania...

A lekárska občianska elita v SR? Jej príslušníci práve spontánne O D M I E T L I Krajčimu poslušnosť PREBRAŤ ZOPOVEDNOSŤ za zaočkovania svojich PACIENTOV PRÁVE DOVEZENOU VAKCÍNOU Sputnik V. Vraj, máme už zabezpečených 2 milióny dávok z Putinovho Ruska." Da zdravstvujet Družbá meždu tovarišťom Putinom i tovaričšom Matovičem. Ja podnimaju tost na ich zdorovíje! Urá, urá, urá, nepojdu za vragá-(za EÚ!) - za matičku Rusiju i za Stalina." Text je z populárnej piesne "Guľal po Urale Čapajev geroj", priatelia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zvykajme si pomaly na mašinériu ideológie bratov-okupantov a svorne ďakujme Matovičovi za SPUTNIK V. Ako sme kedysi vyjadrovali spontánne urá - pvej družici Zeme - vysielajúcej signály - smer Moskva - tiež s názvom Sputnik v roku 1957... Teraz, po uplynutí symbolických satanistických 66 rokov od vývoja družice Sputnik sovietskými konštruktérmi sa práve zlieva signál družice s trvalým (údajne - na večné časy a nikdy inak!) signálom bratského Ruska - uloviť Slovensko do svojich sieti hybridnej vojny. Aj svojho geopolitického vplyvu. Podarí sa ? "S Orbánom na čele - budujeme vesele!" Bariéry v EÚ ! Ha, ha, há, há....autor výsmechu - politický dôchodca - JUDr. Mečiar Vladimír, Elektra, S; Hi,Hi,Hi,Hi,Hi pridáva sa k výsmechu - nie Sam Hawkins, lež zo záhrobia - ujo Vasiľ Biľaq - čestný pozývač vojsk Waršavskej zmluvy risdených Brežnevom z Moskvy - k okupácii Československa 21. augusta 1968; a po 53 rokoch pozval Putina s 2milónmi dávok Sputnika V ako deda Mráza už na samostatné Slovensko ako záchrancu pred pandémiou KOVIDu-19 - Matovič. Možno stúpiť do jednej rieky marazmu - dva i viackrát . Potvrzuje blogom - Ivan Olejár, 3.marca 2021

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: Práve mi v reklamnom bloku vedľa tejto stránky otvorenej nA SME.SK PONUKáJú OXYMOMETER - CENA - 774€, NIE SLOVENSKýCH KORúN; ŽASNEM ÚŽASOM - Ivan 0lejár

oximeter za 16.90€, Môj sen.
oximeter za 16.90€, Môj sen. (zdroj: RNDr. et PaedDr. Ivan Olejár)
Ivan Olejár

Ivan Olejár

Bloger 
  • Počet článkov:  984
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kritický, no zvyčajne naznačím, či priamo ponúknem riešenie problému. Rád totiž projektujem. Dokonca donedávna, kým ma neodstavili slovenskí demokrati, som ho aj vyučoval deti a školskú mládež veľmi aktívne. Presnejšie - učil som ju tvorivo mysleť, vyjadrovať a obhajovať svoje publikované názory, konanie a presvedčenie. To sa dnes v špinavom svete, nás dospelákov nenosí a hlavne nehodí. A preto som v malom školstve SR . dva roky pred dôchodkom dolietal až ták, že som sa komplexne zdravotne i osobnostne dezintegroval, po našom - zrútil Postupne sa uzdravujem a veľmi mi pri tom pomáha práve činnosť blogera. Fakt, že sa môžem s Vami podeliť o denne zažívanú realitu. Hlavne v SR! Som katolícky veriaci, absolvent 4 úspešných VŠ štúdií i držiteľ výučného listu v profesii stolár. Som aj laický teológ - absolvent RKCM bohosloveckej fakulty UK v Bratislave. Život ma neraz poriadne vyfackal , no náš Pán zároveň podržal. Vďaka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu