reklama

Boží mlyn - melie spoľahlivo a spravodlivo

Píšem už iba o Internetovej krížovej výprave, ktorú sme na Internete a digitálnych sociálnych sieťach odštartovali až v pätici. Melieme aktívne a statočne. Ako správny mlyn, melie náš Boží mlyn. Reklamný slogan na náš prostriedok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Boží mlyn sa inicioval 30. apríla 2021.

Dnes s prehľadom zomlel dvoch politikov koaličnej strany Za Ľudí: Podpredsedu NR SR - Juraja Šeligu. Predsedníčku výboru práce, sociálnych vecí a rodiny zo Za Ľudí! a exeuroposlankyňu EÚ - Janu Žitňanskú. No, parlamentnými poslancami zákonodarného orgánu obaja zostávajú. Nie principiálne a zásadné riešenie. Ale príštipkárske zápecnícke: " - Kus me ....! - kus me pušť." Polovičaté. Mastná platňa notoricky známej Schusterovej dvojplatničky v podobe prekrásneho príjmu mládeže vo výške SEDEM MINIMÁLNYCH MIEZD ako jedného poslaneckého platu IM ZOSTÁVA. V čase zuriacej pandémie KOVIDU.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A človek so superpapalášskymi maniermi - sopľoš Šeliga ako biblický had pokušajúci v Raji Evu, sa mihol na verejnosti, nasypal si popol na hlavu, verejne zmanipuloval občanov a snová pikle ďalej. Nezabudnúc spoluobčanom pripomenúť, že on a LEN-ON, sťa Močiar-Mečiar; že on papalášisko píše habilitačnú prácu a bude robiť skúšku na docentúru. Tak to sa máme pokadiť, zradný papaláš? BO TY BUDEŠ JEDEN Z TISÍCOK SLOVENSKÝCH DOCENTÍKOV. Veď tých máme na Slovensku - AKO ŠAHOVINY.... Dodám po východňarsky. A to som nespomenul jeho arogantné meškanie do štúdia RTVS na besedu s opozičným poslancom J. Blanárom a redaktorkou M. Jančkárovou. Atď. Boží mlyn ho pekne strávil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

občiansky aktivista a prosociálny poradca občanom - Ivan Olejár, PhVk. - prosociálny hybridný virtuálny križiak; Prešov 5.5.2021;

Na dnešné -76. výročie Povstání pražského lidu. Keď až TRI dni pred definitívnym podpísaním kapitulácie Nemcami a vyvesením červenej vlajky seržantom Kontymirijom na budovu Reichstade v Berlíne - sa v Prane odohrala udalosť ako bájneho filmu. Skupiny organizovaných jednotlivcov z radov boľševikov a komunistov i sociálnych demokratov sa s občanmi zahrali PC-hru, hoci vtedy vedci ešte s námahou montovali a spúšťali do prevádzky - prvý počítač sveta- bájny ENIAC. Na relátkach, polovodičoch, neskôr i tranzistoroch či mikroprocesoroch. Takže počítačové hry nemohli existovať. Ide iba o moju paralelu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skupiny vytrhali vo vybraných uliciach a na námestiach dlažobné kocky. Začali stavať barikády. A vypálili pár stovák hlučných výstrelov. A sťažili tak útek Nemcov v uliciach Prahy smer Berlín. No, poriadne sťažili aj postup víťaznej Červenej armády na Berlín. Každá hodina bola vzácna, aby sa skončilo definitívne vojnové utrpenie a štvanie. Dodnes som vôbec nepochopil, čo koumáci Češi ( vždy a všade riadiaci sa zásadou : "Dejte mi deset Slováku a ja to udelám!!!), naši starší bratia sledovali.

Ivan Olejár

Ivan Olejár

Bloger 
  • Počet článkov:  984
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kritický, no zvyčajne naznačím, či priamo ponúknem riešenie problému. Rád totiž projektujem. Dokonca donedávna, kým ma neodstavili slovenskí demokrati, som ho aj vyučoval deti a školskú mládež veľmi aktívne. Presnejšie - učil som ju tvorivo mysleť, vyjadrovať a obhajovať svoje publikované názory, konanie a presvedčenie. To sa dnes v špinavom svete, nás dospelákov nenosí a hlavne nehodí. A preto som v malom školstve SR . dva roky pred dôchodkom dolietal až ták, že som sa komplexne zdravotne i osobnostne dezintegroval, po našom - zrútil Postupne sa uzdravujem a veľmi mi pri tom pomáha práve činnosť blogera. Fakt, že sa môžem s Vami podeliť o denne zažívanú realitu. Hlavne v SR! Som katolícky veriaci, absolvent 4 úspešných VŠ štúdií i držiteľ výučného listu v profesii stolár. Som aj laický teológ - absolvent RKCM bohosloveckej fakulty UK v Bratislave. Život ma neraz poriadne vyfackal , no náš Pán zároveň podržal. Vďaka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu